מידע מחברות

הצטרפו למהפכה של Ark Surgical הישראלית: מכשיר מאושר FDA המשנה את כללי המשחק בניתוחי הסרת רחם והוצאת שרירנים

רופאים, מוזמנים לשמוע על ההזדמנות להשקיע בחברה המהפכנית ARK שמחוללת מהפכה של ממש בעולם הניתוחים הלפרוסקופיים

09.05.2024, 17:20

ניתוחים לפרוסקופיים להסרת רחם היוו מאז ומתמיד אתגר מורכב בעולם הרפואי. החשש מפיזור תאים סרטניים בחלל הבטן במהלך הניתוח הוביל את ה-FDA לקרוא לפיתוח פתרונות חלופיים לשיטות הקיימות, שנחשבו פולשניות ובעלות סיכונים גבוהים. חברת Ark Surgical הישראלית, נענתה לקריאה וחוללה מהפכה בזכות פיתוחיה החדשניים המשנים את כללי המשחק.

המכשירים המהפכניים של Ark Surgical מציבים סטנדרט חדש בעולם הניתוחים הלפרוסקופיים, אשר מציעים חלופה יעילה, בטוחה וידידותית עבור המנתח והמטופלת. ראשית, מבחינה אסתטית המכשיר נכנס דרך חתך מאוד קטן באזור הבטן המעניק למטופלת תוצאות אסתטיות הרבה יותר טובות מאשר החלופות הקיימות בשוק. מבחינת בטיחותית, המכשיר פותח במיוחד עם דופן כפולה המעניק הגנה מקסימלית המונעת באופן מוחלט זליגת תאים לבטן וכך המטופלת נשארת בטוחים לאורך כל הניתוח.

פרופ' מוטי גולדנברג, מומחה מוביל בתחום הגינקולוגיה הכירורגית ובעברו מנהל המחלקה הגינקולוגית בבית חולים שיבא, מביע תמיכה נלהבת במוצרי Ark. "הפתרון של LAPBOX הוא כרגע הפתרון הבטוח, היעיל והמתקדם ביותר לביצוע ניתוחים גינקולוגיים קטנים בשיטה הלפרוסקופית".

לאחר ש-Ark חדרה כבר לשוק והוכיחה את יתרונותיה הבולטים של מוצריה על פני החלופות הקיימות כיום בשוק היא ממשיכה להתקדם במרץ, ואף חתמה לאחרונה על הסכמי הפצה משמעותיים בארה"ב.

בחברה השקיעו קרנות הון סיכון מוכרות ובכללם NGT3VC ו-Intempo Ventures אשר זיהו את הפוטנציאל של החברה. באמצעות חברת Together השקעות, ניתנת גם לכם ההזדמנות להשקיע בחברה המהפכנית Ark, החל מ-25 אלף דולר.

לקבלת פרטים נוספים אודות החברה וההשקעה בה, ניתן להשאיר פרטים ויועץ של Together השקעות ייצור עימך קשר בהקדם. לקבלת פרטים נוספים לחצו כאן והשאירו פרטים.

* ניירות הערך יוצעו ויימכרו רק למשקיעים שמספרם אינו עולה על 35 או למשקיעים כשירים כאמור בפסקה (7) בסעיף 15א(א) לחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968.

נושאים קשורים:  מידע מחברות